شناسایی و اصلاح بدفهمی های رایج موجود در مبحث کسر ریاضی دوره ابتدایی |
کد مقاله : 1046-CNF |
نویسندگان |
سجاد جعفری زارع *1، هادی جعفری زارع1، افتخار لطفی2 1دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی اردبیل 2استاد دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی اردبیل |
چکیده مقاله |
چکیده مقاله حاضر تحت عنوان ، شناسایی و اصلاح بدفهمی های رایج در مبحث کسر ریاضی دوره ابتدایی می باشد . روش استفاده شده برای جمع آوری اطلاعات این مقاله از نوع کتاب خانه ای و با مراجعه به کتاب ها ، مقالات ،اسناد و مدارک علمی معتبر مربوط با این زمینه می باشد . شناسایی بدفهمی ها و دانستن راهکارهایی برای رفع آنها می تواند به معلمان کمک کند تا برای بهبود یادگیری دانش آموزان، گام هایی سازنده بردارند .بدفهمی ها در ریاضی، باعث ایجاد مشکل در یادگیری دانش آموزان می شوند. کسرها یکی از مفاهیم پرکاربرد ریاضیات دوره ابتدایی هستند. در این مقاله به بررسی بدفهمی هایی می پردازیم که دانش آموزان دوره ابتدایی در یادگیری کسرها با آن بدفهمی ها مواجه می شوند. نتایج حاصل از بررسی ها نشان داده است که استفاده از روش های نوین تدریس و الگو های آموزشی می تواند تاثیر چشمگیری در حل این موضوع داشته باشد . |
کلیدواژه ها |
واژه های کلیدی: بدفهمی، ریاضی ابتدایی، کسرها، الگوهای آموزشی |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |