1 |
1037-CNF |
آزمون اسمارت |
علی ملخاصی، مرضیه نجفی |
پذیرفته شده |
2 |
1007-CNF (R1) |
اثربخشی استفاده از نرم افزارهای آموزشی در یادگیری پایداردرس ریاضی |
امین بادیه پیمای جهرمی، محسن مرادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
3 |
1032-CNF |
اثربخشی بازی بر ارتقا یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانش آموزان کلاس پنجم |
اعظم زارع |
پذیرفته شده |
4 |
1012-CNF (R1) |
ارائه مسائل تمرینی پیشنهادی ریاضی دوره ابتدایی درگردش علمی |
سیدابوذر امیرفخریان، فاطمه سادات امیرفخریان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
5 |
1040-CNF |
ارزشیابی در آموزش ریاضی ابتدایی |
پریسا خواریان، نگین تبیانیان، ابراهیم حیدری لقب |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
6 |
1034-CNF (R1) |
ارزیابی مهارت های مورد نیاز جهت آموزش مجازی در معلمان ابتدایی شهر کرمانشاه |
شادی رضائی |
پذیرفته شده |
7 |
1001-CNF (R1) |
استفاده از دوران در طراحی کاشی به سبک اشر |
مهرداد بهاری پور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
8 |
1042-CNF |
اضطراب ریاضی و برخی از عوامل موثر بر آن |
منصوره موسی پور، آمنه تقی پور، بهاره پورتقی کوهبنه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
9 |
1020-CNF (R1) |
بازی های ریاضی برای دانشآموزان دوره ی ابتدایی (مطالعه موردی: بازی با کارتهای عددی0 تا 9) |
حمید دافعی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
10 |
1060-CNF (R1) |
بدفهمی های متداول دانش آموزان درکتاب ریاضی پایه اول دبستان وراه های تشخیص و راهکارهای رفع آن ها |
مبین امیری، بهرام آروین |
پذیرفته شده |
11 |
1065-CNF |
بد فهمیهای موجود در بین دانشآموزان ششم ابتدایی درمبحث احتمال |
سهراب عظیم پور، حسین واحدی |
پذیرفته شده |
12 |
1030-CNF |
بررسی اثربخشی آموزش درس ریاضی به کمک بازی بر عملکردتحصیلی دانش آموزان حسابنارسای پایه پنجم دوره دوم ابتدایی در درس ریاضی |
مهدی ولی نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
13 |
1075-CNF (R1) |
بررسی اثربخشی آموزش سازگار با مغز بر درک مسایل ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی |
حسین واحدی، رسول رضایی، علی اقبالی |
پذیرفته شده |
14 |
1064-CNF |
بررسی بدفهمیهای موجود در مبحث تقارن ریاضی دوره ابتدایی و راهکارهایی برای رفع آنها |
سجاد منصوری، امیر مالمیر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
15 |
1000-CNF (R1) |
بررسی تأثیر استفاده از نظریه داربست آموزشی در میزان پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانشآموزان |
مهران عالیشاه، فاطمه شعبانی بشلی، محمدمهدی گرایلی افرا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
16 |
1016-CNF (R2) |
بررسی تاثیر عوامل زیست شناختی در افزایش یادگیری ریاضی در دوره ابتدایی با روش تدریس مبتنی بر بازی |
منا طاهری، زهرا آذری، فاطمه فوادیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
17 |
1023-CNF |
بررسی دو روش آموزش مجازی آنلاین هم زمان و غیر هم زمان درس ریاضی |
ارزو حسینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
18 |
1011-CNF |
بررسی راهبرد های تدریس موثر در آموزش ریاضی دوره ابتدایی |
امیرحسین پایمرد، مهدی عاشوری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
19 |
1026-CNF |
بررسی شیوه آموزش، سنجش و ارزشیابی مبحث جمع و تفریق اعداد یک رقمی بر اساس روش ابداعی و خلاقانه بازی و ریاضی (بازی با تیله های شیشه ای) |
مهدی میرزایی، نسرین کریمی نیا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
20 |
1044-CNF |
بررسی میزان به کارگیری مسائل بازپاسخ در کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی کشورهای ایران و ژاپن در مبحث کسرها |
فاطمه عباسی، نرگس یافتیان |
پذیرفته شده |
21 |
1076-CNF (R1) |
بررسی میزان توجه به ساحت علمی – فناورانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کتاب های ریاضی دوره دوم ابتدایی |
مهرناز عبدالشاه، زهرا صابریان، فاطمه شکیبازمانی، راضیه بهاررستمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
22 |
1047-CNF |
تاثیر روش تدریس معکوس در درس ریاضی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان از نظر معلمان ابتدایی استان سمنان سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ |
فائزه جلالی، قدرت الله محمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
23 |
1009-CNF |
تاثیر روشهای فعال تدریس، بازی، استفاده از ابزار کمک آموزشی و تکالیف مهارت محور بر یادگیری محاسبات ریاضی در دوره اول ابتدایی |
خدیجه سادات طباطبایی، فریده نصیری |
پذیرفته شده |
24 |
1014-CNF (R1) |
تاثیر فعالیتهای دست ورزی بر یادگیری مهارتهای هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر |
فرشته عبدالحسینی، تهمینه بازگیر، مریم شباک |
پذیرفته شده |
25 |
1024-CNF |
تاثیرکارورزی در شکلگیری مهارت حرفهای تدریس ریاضی برای دانشجو معلمان آموزش ابتدایی |
نوید ثنائی |
پذیرفته شده |
26 |
1019-CNF (R1) |
تحلیل کتاب درسی ریاضی سوم دبستان بر اساس شاخص خلاقیت گیلفورد |
علی شیروانیشیری، خدیجه اسفندی، نفیسه آزادی |
پذیرفته شده |
27 |
1054-CNF |
تحلیل محتوای ارتباطی تمرین های کتاب ریاضی پایه دوم ابتدایی با انواع اختلالات ریاضی |
نجمه توده نشتیفانی، نسیم تشکری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
28 |
1052-CNF |
تحلیل محتوای بخش احتمال در کتابهای ریاضی دوره ابتدایی |
مجتبی اسکندری، ابراهیم ریحانی، احسان بهرامی سامانی، مهدی ایزدی |
پذیرفته شده |
29 |
1055-CNF |
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی بر اساس سطوح نیاز شناختی تکالیف |
مریم طبیبی، مهدی ایزدی، ابراهیم ریحانی |
پذیرفته شده |
30 |
1010-CNF (R1) |
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پنجم دبستان بر اساس آموزش رسانه در شهر یاسوج |
نوروز هاشمی، زیور فتحی |
پذیرفته شده |
31 |
1072-CNF |
تحلیل محتوای کتابهای درسی ریاضی دوره دوم ابتدایی بر اساس مؤلفههای سازندهگرایی |
اشرف میرحیدری، حمیدرضا کاشفی، مجتبی صامت، نرجس معتمدی |
پذیرفته شده |
32 |
1045-CNF |
تحلیل محتوای کتاب های ریاضی دوره دوم ابتدایی براساس مؤلفه های سواد علمی |
زینب بابائی فر، زهره طاهری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
33 |
1087-CNF |
تحلیل محتوای کتب ریاضی دوره اول ابتدایی بر اساس برنامه ریزی حل مسئله |
محترم مجاهد، فاطمه فخرالدین، فاطمه افرا، حدیثه میرنژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
34 |
1002-CNF |
تحلیل محتوای کیفی کتب درسی ریاضی در دوره ابتدایی از منظر پرورش مهارتهای فراشناختی کودکان |
امیر علمشاهی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
35 |
1091-CNF (R2) |
چگونه توانستیم دانشآموز پایۀ ششم را به درس ریاضی علاقهمند کنیم؟ |
ستاره بقایی، سحر شکری، سارا عامری، فرشته سراج |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
36 |
1008-CNF (R1) |
حل خلاق مسئله ریاضی |
علی ملخاصی |
پذیرفته شده |
37 |
1025-CNF |
راهبردها و تکنیک های نوین در ارزشیابی ریاضی |
فرهاد بن محمد خواجه، ارمغان اسدپوریان، وصال ترنج |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
38 |
1036-CNF |
راهبردهای تدریس مؤثر در آموزش ریاضی پایه اول ابتدایی |
فاطمه باقری، فرخنده امیری مهر، مریم الهیزاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
39 |
1051-CNF (R1) |
روش تدریس معکوس دروازه ای به سوی یادگیری در آموزش مجازی |
پروانه ذوالفقاری، طاهره غفرانی |
پذیرفته شده |
40 |
1028-CNF |
روش های فراشناخت ، همیاری ، بازی و بارش فکری در آموزش ریاضی ابتدایی |
پریا محمدیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
41 |
1077-CNF |
ساختار عاملی پرسشنامه هیجانات کودکان در موقعیت های حل مسئله ریاضی |
علی اکبر دولتی، شهربانو خشکاب، فاطمه سیار |
پذیرفته شده |
42 |
1063-CNF |
سنجش میزان آشنایی دانش آموزان دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی استان گیلان با ضرب و شناسایی بدفهمی های موجود |
منصوره موسی پور، مریم جلالی، عاطفه انواری |
پذیرفته شده |
43 |
1058-CNF |
سودوکو، راهبردی موثر برای تقویت ذهنی دانش آموزان ابتدایی |
الهام یوسفی، سمیه نصیرایی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
44 |
1006-CNF |
شناخت اختلالات رایج دریادگیری آموزش ریاضی دانش آموزان دوره ابتدایی و راهکارهای بهبودآن |
صدیقه ملک جعفریان، فاطمه سادات امیرفخریان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
45 |
1046-CNF |
شناسایی و اصلاح بدفهمی های رایج موجود در مبحث کسر ریاضی دوره ابتدایی |
سجاد جعفری زارع، هادی جعفری زارع، افتخار لطفی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
46 |
1033-CNF |
ضرورت ترکیب مبحث کارآفرینی و علم ریاضیات در دروس دوره ابتدایی |
حبیب شریف |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
47 |
1021-CNF |
طرح مساله و ارتباط آن با معانی چهار عمل اصلی در ریاضیات دوره ابتدایی |
حمید دافعی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
48 |
1093-CNF |
کاربرد الگوهای فعال تدریس در آموزش ریاضی دوره ابتدایی |
مجید نقیه |
پذیرفته شده |
49 |
1079-CNF |
کتاب درسی ریاضی پایه ششم براساس سطوح سولو |
افسانه محبت پناه، نرگس یافتیان |
پذیرفته شده |
50 |
1038-CNF |
مشکلات دانشآموزان در یادگیری هندسه |
لادن پازوکی، نرگس یافتیان |
پذیرفته شده |
51 |
1048-CNF |
مطالعهی برون دادهای الگوهای سیستمی طراحی آموزشی با تأکید بر آموزش ریاضی ابتدایی: در جستجوی یک برون داد مناسب |
مرتضی ایوبیان |
پذیرفته شده |
52 |
1018-CNF (R1) |
مقایسه ی تأثیر دو روش آموزش به شیوه ی بازی و سنتی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان |
مهسا موسوی، مصطفی بابائی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
53 |
1059-CNF |
نتایج آزمون تیمز و عوامل مؤثر بر عملکرد دانشآموزان در این آزمون |
فهیمه کلاهدوز، رضا رایان راد |
پذیرفته شده |
54 |
1035-CNF |
نقش کارورزی و کارآموزی در رشد حرفهای آموزش ریاضی ابتدایی |
مریم حجت دوست، مریم الهی زاده، عفت پیکانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
55 |
1089-CNF (R1) |
نگاهی به برخی روشهای فعال آموزش ریاضی در دوره ابتدایی |
زهرا روز پیکر، سید حشمت الله مرتضوی زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
56 |
1069-CNF |
واکاوی چالش های آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی |
سیده فرناز خالقی نژاد، سید حشمت الله مرتضوی زاده |
پذیرفته شده |
57 |
1073-CNF |
یادگیری شمارش معکوس اعداد ریاضی در پایه اول ابتدایی به سبکهای تصویری،شنیداری وکلامی |
رضا صابری، گیتا شیخ سیه بنوئیه |
پذیرفته شده |